לוח זיכרון לבית הכנסת

Various Memorial Screens

מסכים שונים ללוח זכרון לבית הכנסת

About Our Boards

קצת על הלוחות שלנו

כיום רבים מבית ישראל מבקשים להנציח את קרוביהם בבתי הכנסת, אך לצערנו המקום צר מלהכיל לא עלנו, ריבוי השלטים לבית כנסת הרבה פעמים אינו אפשרי או יקר, בלוח הדיגיטלי לבית כנסת שלנו נמצא פתרון כך שכל באי בית הכנסת יוכלו להנציח את קרוביהם במחיר הגון במקום מוגדר אחד וללא הגבלת שמות.
בלוח הזיכרון הדיגיטלי לבית הכנסת, כל באי בית הכנסת יוכלו להנציח את קרוביהם והם התחלפו בלוח הדיגיטלי כך שכל שמות הנפטרים ימצאו על המסך ויהיה נר נשמה לנפטר, וככל שזמן היארצייט יתקרב כך שם הנפטר יודגש בגדול יותר ויהיה יותר על המסך, שאר השמות יתחלפו לפי זמן שיקבע הגבאי.
הלוח זיכרון לבית הכנסת מוצג בכמה סוגי עיצובים, כך שכל בית כנסת יוכל לבחור את הלוח המתאים לו, וכמו כן לבחור כמה לוחות, כל האפשרויות קבועות במערכת הלוח דיגיטלי לבית הכנסת, כך שבידכם לשנות כרצונכם את הרקעים ללא תשלום וללא הגבלה.

Video tutorial for the software

סרטון הדרכה להפעלת הלוחות שלנו

Have a Quation?

יש לכם שאלה?

Show
כן, ישנה אפשרות לעלות מודעה עם רקע מתאים לאזכרה, עם שמו של הנפטר ותאריך פטירתו וכו', ולעדכן במערכת מאיזה תאריך עד איזה תאריך יוצג כל שנה במסך
כן, לאחר שמוסיפים במערכת שם של נפטר, ישנה אפשרות להוסיף שם של קרוב ומספר טלפון, המערכת הדיגיטלית תעדכן את הקרוב על הוספת השם בלוח הדיגיטלי של בית הכנסת.
0
    0
    סל הקניות שלך
    סל הקניות שלך ריקחזרה לחנות
      חשב משלוח
      Apply Coupon
      דילוג לתוכן