לוח דיגיטלי לבית כנסת

Digital Screen for Shul

לוח דיגיטלי לבית כנסת

Luach Nissan

לוח ניסן

לוח ניסן הינו לוח דיגיטלי לבית כנסת המתקדם בעולם, לוח המבוסס על מסכים מתחלפים, כאשר כל מסך מיועד להעברת מידע אחר לבאי בית הכנסת, המידע מוצג בכתב ברור וקריא, על גבי רקעים מדהימים המעוצבים ע"י טובי הגרפיקאים.

בתוכנה ישנם כל סוגי המסכים המתאימים לכל סוגי המידע שהגבאי היה רוצה להעביר לבאי בית הכנסת, כגון זמני שיעורים ותפילות, זמני היום בהלכה, הלכות יומיות, לוח זיכרון לבית כנסת, הילולא דצדיקיא, לוח יום הולדת, לוח הודעות, מסכי חב"ד ועוד ועוד.

במשך השנים חברת לוח ניסן החברה המוכרת והוותיקה, הולכת ומוסיפה מסכים ופיצ'רים לפי הצרכים המתחדשים ובקשת הלקוחות, כך שהגבאי ימצא בתוכנה את כל הכלים כדי להעביר את המידע בצורה הטובה ביותר, והמתפללים ימצאו הרבה עזר בלוח, עם אפשרות הנצחה בבית הכנסת בצורה מכובדת ומועילה לציבור.

תוכנת הלוח הדיגיטלי מותאמת לכל גדלי המסכים, עם אפשרות בחירה ממבחר מסגרות המותאמת ללוח, המסגרות מפוארות ומרשימות עם אפשרות לבחירת צבע שיתאים לריהוט בית הכנסת, כמו כן במסגרת ישנה אפשרות להנצחה קבועה לנפטרים.

החברה נותנת הדרכה מפורטת ואישית לכל לקוח על ממשק הניהול לתוכנה, ולאחר מכן שירות רציף, החברה השקיעה רבות בכך שהממשק יהיה קל וידידותי לשימוש, כך שלקוחותינו מקבלים את התוכנה המתקדמת בעולם, ובראש שקט ומינימום התעסקות, מעל 1000 לקוחות מהארץ ומהעולם יעידו על השירות וטיב התוכנה.

כמו כן ישנה אפשרות להוסיף אפליקציה לקהילה, כך שהקהילה תוכל להתעדכן דרך הטלפון שלהם על זמני שיעורים ותפילות, זמני היום הודעות ועוד, וכן הגבאי יוכל לעדכן שם שינויים באירועי הקהילה, שיעורים וכו' וההודעה תסומן להם באפליקציה.

לקמן תוכלו לראות סרטונים המציגים דוגמאות למסכי התוכנה, וכן הסבר על ממשק הניהול.

השאירו פרטים ואחד מעובדי החברה יחזור אליכם להמשך נתינת פרטים על המוצר.

0
    0
    סל הקניות שלך
    סל הקניות שלך ריקחזרה לחנות
      חשב משלוח
      Apply Coupon
      דילוג לתוכן