לוח הודעות דיגיטלי

Digital Message Screens

מסכים שונים ללוח הודעות דיגיטלי

About Our Boards

קצת על הלוחות שלנו

לא עוד צורך בהכנת שלטים, לא עוד צורך בלחפש מי יכין את השלט ויוריד, וכמובן לא עוד צורך כל שנה להזכיר לתלות על מנהג הכפרות.

בלוח ההודעות הדיגיטלי ישנו מאגר גדול של רקעים המותאמים לכל האירועים כגון: בר מצוות, פדיון הבן, חתונות, שבתות חתן, אזכרות, עליות לתורה ועוד.

וכמו"כ מאגר רחב של רקעים המותאמים למעגל השנה כגון: זכר למחצית השקל, ביעור חמץ, חג שמח לכל החגים, מנהג כפרות, יום הזיכרון ויום העצמאות ועוד.

בצורה קלה ונוחה ובממשק קל לניהול, ישנה אפשרות להוסיף רקעים לבחירתכם, להוסיף מלל בגופן והצבע לבחירתכם, בגדלים ובצורה שתבחרו.

לאחר שעצבתם כרצונכם את ההודעה, תוכלו לבחור כמה זמן תופיע ההודעה על המסך הדיגיטלי, כמו"כ מתי תעלה ההודעה ומתי תרד, דהיינו לאחר שסיימתם תוכלו לתכנן שהודעה תעלה בעוד שמונה ימים ותופיע למשך ארבעה ימים בלבד.

העלתם הודעה שברצונכם שכל שנה תחזור באותו תאריך, במערכת ניהול ישנה אפשרות לעדכן שההודעה תחזור בכל שנה בתאריך הקבוע מראש, כגון להזכיר מחצית השקל כל שנה מא'-י"ד הדר, וכך בכל שנה ההודעה תופיע בזמנה בלוח הדיגיטלי של בית הכנסת.

Video tutorial for the software

סרטון הדרכה להפעלת הלוחות שלנו

Have a Quation?

יש לכם שאלה?

Show
כן, ישנה אפשרות לעלות למערכת הודעות שהכנתם בעצמכם, הם ישמרו במערכת האישית שלכם גם לצורך שימוש חוזר, כך שבלוח דיגיטלי לבית הכנסת יופיעו ההודעות שלכם כרצונכם.
כן, ישנה אפשרות להוסיף תמונות ורקעים למערכת לשימוש חוזר.
: כן, אם רכשתם שני מערכות, אתם יכולים לשייך כל הודעה, תפילה, שיעור ועוד, לאחד המסכים אוו לשניהם, כך שכל מסך דיגיטלי לבית הכנסת יהיה לו את תצוגת המסך שלו, חלק מהתצוגה משתופת לשני המסכים, וחלק משויכת לכל אחד בנפרד, והכל בממשק פשוט וקל לניהול.
כן, ישנה אפשרות לבחירת ימים ושעות להופעת ההודעות במסך הדיגיטלי.
0
    0
    סל הקניות שלך
    סל הקניות שלך ריקחזרה לחנות
      חשב משלוח
      Apply Coupon
      דילוג לתוכן